راهنمای بازگشت کالا و استرداد وجه

یکی از مهمترین تفاوت‌های فروشگاه اینترنتی محصولات آرایشی و بهداشتی مینتی‌شاپ با بقیه سایت‌ها در کیفیت و اصالت محصولات آن است. به نحوی که این اطمینان و اعتماد در ذهن مشتری ایجاد گردد که علاوه بر خریدی امن، محصولی با کیفیت و اصل به دست مشتری برسد. برهمین اساس مینتی شاپ از همان ابتدا آسودگی خاطر و رضایت‌مندی مشتری را در اولویت خود قرار داده است.

با این حال این احتمال وجود دارد که مشتریان محترم پس از خرید، با مسائل یا نارضایتی‌هایی از کالا روبرو شوند که درچنین مواردی خدماتی در چارچوب خدمات پس از فروش مینتی شاپ در نظر گرفته شده است.

درچه حالتی می توانیم از ضمانت بازگشت کالا استفاده نماییم؟

۱- وجود ایراد در کالای دریافت شده

در صورت وجود هر گونه ایراد در کالای دریافت شده، مشتریان عزیز حداکثر ۲۴ ساعت (یک روز پس از دریافت کالا) باید مورد را به تیم پشتیبانی مینتی‌شاپ (راه های ارتباط با مینتی‌شاپ) اطلاع دهند. تیم پشتیبانی مینتی پس از بررسی مورد اعلام شده از سمت مشتریان راهنمایی های لازم را جهت عودت یا تعویض کالا انجام می دهد.

۲- مغایرت کالای دریافت شده با سفارش

درصورت مغایرت کالای دریافت شده با اطلاعات مندرج در سایت مشتری ۲۴ ساعت (یک شبانه روز) پس از دریافت کالا مهلت دارد تا مورد را به اطلاع تیم پشتیبانی (راه های ارتباط با مینتی‌شاپ) برساند. پس از اعلام بررسی های اولیه توسط پشتیبانی مینتی‌شاپ انجام می گرد و راهنمایی های لازم جهت بازگشت و عودت کالا توسط ایشان صورت می گیرد.درصورتی که بارکد کالا مغایرتی نداشته باشد، خریدار نمیتواند ادعایی مبنی بر اشتباه بودن کالا ویا غیر اصل بودن کالا داشته باشد زیرا ملاک اصل بودن کالاها با توجه به بی واسطه خریداری کردن این مجموعه از شرکت های خود برند، بارکد روی محصول است و درصورتی که بارکد به درستی زده شده باشد بدین معناست که کالا اصل است.

۳- اشتباه در ثبت سفارش توسط مشتری

در صورتی که مشتری کالایی را به جای کالای دیگر سفارش داده باشد به شرطی که کالا استفاده نشود و از پلمپ خارج نشود با هماهنگی با همکاران فروشگاه میتواند محصول را مرجوع کند و محصول جایگزین را درخواست کند. برای مثال برخی از مشتریان اشتباهی بجای شامپو، نرم‌کننده سفارش می دهند که تیم مینتی‌شاپ با مشتری همکاری لازم را جهت تعویض کالا انجام میدهد تا رضایت مشتری حفظ شود و تجربه خوبی از خرید داشته باشد. دقت کنید هزینه ارسال و دریافت برعهده مشتری است.  

نحوه استرداد وجه

حداکثر یک روز بعد از تحویل بسته مرجوعی توسط فروشگاه، مبلغ سفارش به شماره حساب مشتری (شماره حساب واریز اولیه سفارش) برگشت داده می‌شود یا محصول جایگزین ارسال می شود.